Politica magazinului
SERVICIU CU CLIENȚII
Ne dorim ca fiecare client să fie mulțumit, satisfăcut și fericit. Așadar, vă stăm la dispoziție de luni până vineri pentru a vă răspunde la orice fel de întrebare. Ne puteți contacta pe e-mail houseoflove.ro@yahoo.com, pe Instagram @houseoflove.ro sau folosind formularul de la sfârșitul site-ului. Brandul „House of Love” funcționează sub Turcu Ștefan-Alexandru Întreprindere Individuală CUI: 44896248, Reg. Com. F22/1308/14.09.2021, o entitate juridică înregistrată în conformitate cu legislația din România. Ne dedicăm în întregime să aducem pe piață produse care reflectă creativitatea și angajamentul nostru față de excelență.
LIVRARE ȘI RETUR
LIVRARE
Coletele pot fi trimise în absolut toată țara prin serviciul de curierat rapid Sameday, termenul de livrare fiind între 3-7 zile lucrătoare.
RETUR
Returul trebuie să fie solicitat în maximum 14 zile de la plasarea comenzii fără a fi nevoie de o justificare din partea clientului. În cazul în care returul nu este justificat (nu ține de garanție/defecte ale produsului) și constituie o simplă dorință a clientului, acesta va avea de plătit transportul retur către noi conform Ordonantei nr. 34/2014: consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator.
GARANȚIE
Pentru toate produsele vi se oferă o garanție de 24 luni (începând cu data livrării) . Nu se acceptă returul în cazul unor produse ce prezintă semne de neglijență ( rupturi/zgârieturi/înnegrire din cauza utilizării unor substanțe chimice). Pentru produsele trimise spre garanție se dispune returul banilor în cazul în care nu se pot repara/înlocui. Costul transportului ce ține de garanție va fi achitat în totalitate de către comerciant.
Metode de plată
-
Credit / Debit Cards
-
Ramburs/Cash